Löytöretket musiikkiosastolla esillä Turun musiikkikirjastossa

Muusikoiden tähdittämä Kirjastokaistan videosarja Löytöretki musiikkiosastolla on tuotu esiin Turun pääkirjaston musiikkiosastolle, yhdessä musiikkikirjaston oman promovideon kanssa.

Marko Annalan, Aija Puurtisen, Jukka Nousiaisen ja Kauko Röyhkän tähdittämää videosarjaa esitetään Turun musiikkikirjastossa ilman ääntä, suomeksi tekstitettynä. Videonäyttö on avoinna läpi kirjaston aukioloajan.

Vuonna 2019 kuvatussa Kirjastokaistan tuotannossa on neljä jaksoa, joissa suomalaiset muusikot kertovat omasta kiinnostuksen kohteista ”kotikirjastonsa” musiikkiosastolla. Turun omassa videossa nähdään paikallisia muusikkoja ja musiikkivaikuttajia.

Miten saan videot jakoon omaan kirjastoon?

Kirjastot voivat käyttää videosarjaa vapaasti kotisivulla, somessa ja kirjastotilassa. Katso ohjeet nettikäyttöön ja luuppiasennukseen.

Videosarja Löytöretki musiikkiosastolla saatiin esille kirjastosaliin Turun musiikkikirjastoon 27.9.2020 alkaen.
Kauko Röyhkä osallistui Kirjastokaistan videosarjaan Löytöretki musiikkiosastolla. Jakso kuvattiin Turun pääkirjastossa kesällä 2019.

Kirjastokaista | Löytöretki musiikkiosastolla
Musasto YouTube | Elämyksiä Turun kaupunginkirjaston musiikkiosastolla

Lue lisää Kirjastokaistan sarjaan osallistuneista muusikoista:
Marko Annala
Aija Puurtinen