Musiikin yhteiset verkkopalvelut esiin – Musiikkikirjastot.fi:n juliste kirjastoon printtinä ja infotelkkarikuvana

Uusi juliste julkaistu 22.10.

Musiikkikirjastot.fi:n asiakastiedotukseen suunnatun julisteen uusin painos valmistui lokakuussa 2018. Kuvitus myötäilee Kirjastokaistan tekemää mainosvideota, joka julkaistiin elokuussa. Syksyllä julkaistu uusi juliste korvaan vuoden 2017 painoksen.

Infotelkkariin ja printtiin

Julisteesta on saatavana printtiversion lisäksi infotelkkariin sopiva kuva. Löydät julisteet Materiaalipankista. Infotelkkariin sopiva julistemalli löytyy pystykuvana. Uusi vaakakuva saadaan jakeluun lähiaikoina.

Valmiita printtijulisteita voit kysyä suoraan toimitukselta: tuomas.pelttari@kirjastot.fi.

Musiikkikirjastot.fi:n uusi juliste julkaistiin lokakuussa 2018. Löydät printattavan ja infotelkkariin sopivan kuvan Materiaalipankista.